Wednesday 30 May 2012

~Khidmat Masyarakat youuulllsss~

Nape la minggu nih macam borink jer yuooolllsss,aaiihhh...rutin yang sama jer,sama ker?pasti?errmmm....sambil menghupdate belog nih,datang plak ane paper nih,baca paper la kejap hilangkan rasa borink...tup.tap..tup tap..dah pukul 11am.Another two,three days nk p batu maloi plak,program khidmat masyarakat,naik bas youooolllsss..Hopefully x muntah hijo lar,coz antibodi aku ni lemah &lemau ckit .x tao la plak perjalanan dia berapa jam ke perkampungan orang Asli nih.

pembahagian tugas pun dah dibuat,so job aku plak bawa 2 bilah pisau untuk masak memasak kat batu maloi,aku ada ,ko ada?sib bayek la x perlu nak briefing bagai bak kata ketua chef..aku sukak...simple n easy.Papepon hopefully semuanya berjalan dengan lancar,mak kene tinggal duk sesorang kat umah. 

~Beginilah ghupernyer  aktiviti kat sana nanti,nantikan kemunculan kami~






No comments:

Post a Comment